hr jobs
276
post-template-default,single,single-post,postid-276,single-format-standard,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

hr jobs No ratings yet.

hr jobs

Medewerker HR Services in Hoofddorp
Holland Casino – Nederland -hr jobs

Ben jij een ervaren HR/recruitment medewerker en wil je werken in een boeiende organisatie? Lees dan snel verder!De afdeling De afdeling HR Services is onder andere verantwoordelijk voor het opstellen van alle HR documenten en het aanleveren van HR informatie aan de HR business partners en managers werkzaam binnen het hoofdkantoor en in de verschillende vestigingen van Holland Casino. Tevens worden door de afdeling alle gegevens centraal in het personeelsinformatiesysteem (SAP HR) verwerkt.

hr jobs

hr jobs

Ter ondersteuning van onze afdeling zijn wij per direct op zoek naar een zelfstandige medewerker HR Services met als aandachtsgebied Recruitment. Het betreft een tijdelijke functie voor 38 uur per week.

De functie

 Als medewerker HR Services draai je volwaardig mee in het team bestaande uit een manager HR Services en 11 medewerkers. In deze functie ben je mede verantwoordelijk voor het uitvoeren van het W&S proces. De functie omvat o.a. de volgende taken:
• Plaatsen van vacatures in overleg met de HR business partners van de vestigingen;
• Adviseren van de HR business partners over de werving;
• Behandelen van reacties op vacatures;
• Plannen van afspraken tussen kandidaten en selecteurs;
• Ondersteunen bij selectiedagen;
• Afhandelen van open sollicitaties;
• Invoeren en controleren van gegevens in SAP HR;
• Opstellen van arbeidsovereenkomsten;
• Scanwerkzaamheden.
Wat vragen wij van jou? Omdat deze functie zelfstandig wordt uitgevoerd is het belangrijk dat je ervaring hebt in een soortgelijke functie. Je bent klant- en resultaatgericht, proactief, accuraat, flexibel en je kunt zowel zelfstandig als in teamverband goed werken. Daarnaast heb je een efficiënte werkaanpak en kun je moeiteloos schakelen tussen werkzaamheden zonder de prioriteiten uit het oog te verliezen.

Bovendien beschik je over:
• 
MBO+ werk- en denkniveau;
• Een afgeronde MBO opleiding (niveau 4), bij voorkeur richting HRM met minimaal 3 jaar relevante
werkervaring;
• Goede sociale, communicatieve en organisatorische vaardigheden;
• Goede kennis van wet- en regelgeving binnen het HR vakgebied;
• Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
• Kennis van en ervaring met SAP HR en recruitmentsystemen is een pré.
Wij bieden jou: Een afwisselende en uitdagende functie in een boeiende omgeving. Het betreft een tijdelijke functie voor de duur van ongeveer één jaar in verband met extra drukte op de afdeling. Wij bieden je een marktconform salaris en een goed pakket arbeidsvoorwaarden conform onze cao. Je kunt rekenen op een prettige en informele werksfeer.

Interesse? Voor meer informatie over bovengenoemde functie kun je contact opnemen met jobs@xadat.nl. Wij ontvangen graag je cv en motivatie waarin je je competenties en ervaring toelicht. De eerste gesprekken vinden plaats op 14 augustus 2015.

Xadat – SAP Training

Voordat jij op gesprek gaat bieden wij onze kandidaten een SAP HR training. Met deze training ga je voorbereid naar de sollicitatie.

Overige Skills:

SAP HCM, SAP OM, SAP, SAP HCM Time Management, SAP HCM Personnel Administration, SAP HCM Payroll, SAP HCM, Organizational Management, SAP HR Testing, TM, PY, MS Office, HR systems, SAP SuccessFactors, 7+ years, hr jobs, Amsterdam, HBO, MBO

IT Support, BI functional Design, information Analyzing, project management, scrum, ETL, SAP FS-CD, business objects, sap business objects 4.0, Web Intelligence (webi), dashboards IT environment, risk insurance reports, content marketing, credit balance reports, debt credit reports, Business process outsourcing (BPO), business intelligence software, data mining, data warehouse, report, reporting specialist, SAP BW, sap bi, sap bo, etl testing, human resources, hr analyst, sap modules, sap hr system, business consultant, advice, freelancer

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.